Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechápu, proč píšete, když berete za svá cizí slova, viz název Laktační sprintóza : http://www.bezeckaskola.cz/clanek-2182-laktacni-sprintoza.html   Bára Boušová Běžecká škola 15.2.2013 ... je to nechutné

0 1
možnosti

Myslíte ten název? To přece nevadí, že jsem použila stejný název? Nebo ano? Nikdo mi za články neplatí, nevidím důvod proč nepoužít podobný název, podotýkám podobný, ne stejný. Jinak se z toho neshoduje nic, ani nemůže, když jsem článek psala tak, jak jsem to cítila. Ale asi nemá cenu nic už raději psát...

1 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1085x
Jsem závislá běžkyně na mateřské, která díky těhotenství musela běh přerušit a po delší pauze zase začala běhat. Píši jen nárazově, takové své postřehy ze života, protože dítě mi zabere hodně času. Těší mne, když mé řádky někoho osloví. Třeba, že to má podobně.

Seznam rubrik