Diskuse

Běh léčí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Mluvíte mi z duše, běh je jedna z nejhezčích věcí, jaké jsem poznal. Jsem šťastný za den, kdy jsem začal..:-)

1 0
možnosti

Máte pravdu.  Okouzlil mě taky p. Gondík na Rungo,cz. tedy rozhovor s ním. Je to totéž, co píšete, běh je skutečně skvělý. 

Zkusila jste běhat v pětiprsťákách? Nutí vás to běhat po špičkách a zapojovat svaly jinak, je to zajímavé a velmi prospěšné.  Mimochodem taky mám moc ráda knihu Zrozeni pro běh.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1085x
Jsem závislá běžkyně na mateřské, která díky těhotenství musela běh přerušit a po delší pauze zase začala běhat. Píši jen nárazově, takové své postřehy ze života, protože dítě mi zabere hodně času. Těší mne, když mé řádky někoho osloví. Třeba, že to má podobně.

Seznam rubrik