Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy píšete : Není to tak dlouho, kdy jsem vydržela tancovat do rána na dvaceticentimetrových podpatcích  ... a kousek mého článku o běhání - . Není to tak dlouho, kdy jsem vydržela tancovat do rána na dvaceticentimetrových podpatcích na písničky Toma Jonese a pak jít do práce ( to byly časy). Náhodička ????

1 0
možnosti
PS

No přiznávám, že 20 cm jsem opravdu přehnala, bylo to nanejvýš 15, to je pravda.

0 0
možnosti
MS

To vaše "buť" je roztomilé. :-)

0 0
možnosti
Foto

...a jejich zkřížením...vzniklo ...kopyto ;) R^

0 0
možnosti
Foto

Není to tak dlouho, kdy jsem vydržela tancovat do rána na dvaceticentimetrových podpatcích ?ženská, kolik Vám je? Když tuhle větu napíšu já, stárnoucí čtyřicítka a běžkyně hlemýždím tempem, je to realita, ale Vás to snad teprve čeká ... no, ale pamět máte dobrou ;-)

1 0
možnosti
ZS

teda paní Stachová, ty hrubky, to je bída ;-€Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1085x
Jsem závislá běžkyně na mateřské, která díky těhotenství musela běh přerušit a po delší pauze zase začala běhat. Píši jen nárazově, takové své postřehy ze života, protože dítě mi zabere hodně času. Těší mne, když mé řádky někoho osloví. Třeba, že to má podobně.

Seznam rubrik