Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je hezký, měly jsme docela podobné začátky, akorát ty moje se posunuly někam ke třicítce :). Teď běhám pravidelně, těším se, že si někdy dám nějaký závod, ale pořád to odkládám, pořád se bojím :). Strašně moc mě nadchlo běhání v minimalistické obuvi, bosá jako kolega Šesták neběhám, ale filosofií se to tomu blíží. Doporučuji zkusit! Dost lidí mi říkalo, že se to nehodí pro začínající běžce (boty jsem vyměnila cca po roce protože v odpružených mě to nebavilo), ale já s tím nesouhlasím a jsem ráda, že jsem si na odpružené nestačila tolik zvyknout :-)

1 0
možnosti
JM

Je to skvělý, blahopřeji...

0 0
možnosti

Gratuluju, dobrej článek, jinak což o to, když s e někoho zmocní běh, ale což teprve když se někoho zmocní běh naboso, to je pak zážitek, což se mi stalo asi před dvěma roky, a od té doby nikdy jinak, a nejlepší je to na čerstvým sněhu:-)

1 0
možnosti
PS

Díky za reakci, přiznám se, že naboso mě to zatím moc neláká. Vzhledem k tomu, že cesty jsou většinou samý kámen, to by mé nohy dopadly... :D

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1085x
Jsem závislá běžkyně na mateřské, která díky těhotenství musela běh přerušit a po delší pauze zase začala běhat. Píši jen nárazově, takové své postřehy ze života, protože dítě mi zabere hodně času. Těší mne, když mé řádky někoho osloví. Třeba, že to má podobně.

Seznam rubrik